diumenge, 27 de setembre del 2009

MARES CANGUR

Desde fa molts anys i en moltes cultures les mares han portat els seus fills a coll. S'ANOMENEN MARES CANGUR

El passat dissabte vaig assistir a una trobada de la redcanguro... i vaig sortir amb unes ganes boixes de tenir a la Queralt en els meus braços...i poder portar-la amb algun portabebes.
De moment he encarregat a una bona amiga un mei tai i un pouch... i estic buscant un fular elàstic (estic entre un MAMECO o un MINSÁ (QNATURAL))


PERQUÈ UN FULAR ELÀSTIC?


MANERES DE POSAR EL FULAR

4 comentaris:

  1. Jo també estic totalment d'acord amb això de portar els nens en braços. Ànims, cada cop queda menys per a que tu puguis fer-ho!!

    ResponElimina
  2. Lourdes, has pensat en el tradicional mocador de fer farcells?

    ResponElimina
  3. ?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿? ARA ME PEDUT?¿?¿?¿?¿?

    ResponElimina
  4. Si que es gustoso si, sobre todo en invierno.
    Un peto

    ResponElimina