dimecres, 4 de març del 2009

SEGUINT LES PASSES...

Fa uns mesos que pensava en fer alguna cosa plegades ma mare i jo...

Quedar un dia i fer alguna recepta (ella sap moltes), un altre, que m'ensenyés a cosir a màquina, fer alguna cosa de punt... i per fi, ho vam trobar... FER PUNT!! Sí !! per casualitat ens vam enterar d'un grup de gent que es trobava per prendre alguna cosa i alhora portaven les seves agulles i teixien...allò em va agradar!! segur que seria un bon moment per gaudir de la seva companyia, conèixer gent nova i relaxar-nos...

Doncs quina manera millor de començar aquest blog, que fer una crònica especial a ella!! Aquí hi ha alguna de les cosetes que ella ha teixit per mi!!

Seguint les seves passes...





(Bufanda i barret "parisino") (Barret muntanya)

((Ponxo)

(Jersei muntanya)





5 comentaris:

  1. caram noia! quina sort de tenir aquesta mare, m'encanta el jersei!

    petons

    ResponElimina
  2. Ei, Lourdes, em podries deixar a ta mare una temporada? A veure si així milloro!

    T'enllaço a la llista de membres de BK, OK?

    ResponElimina
  3. Ei! Quan et fas un blog per parlar de mitja ja has avançat una passa més cap al pou sense fons que és tot aquest món.

    M'encanta el jersei!!! D'aquí un tres i no res en faràs tu un també.

    Petons i fins dilluns.

    ResponElimina